søndag 1. februar 2009

Rolig helg



Det er ikke mye sol på Mjelle i dag. Sola som "værmaskina" vise er ikke å se. Jeg håper det er været for i morgen vi ser. I dag er det riktig så ufyselig, med regn og vind fra vest. Sterk vind i kastene. Det er ikke fult så ille som for to år siden - for dem som var her da - men det er i allefall godt å være inne.
Vi har ikke gjort så mye spennende siden fredag. Da planla jeg å invitere alle på kanelsnurrer på Mjelle på lørdag - bakte masse kanelsnurrer , men nakken knirka skikkelig, og.......... jeg hadde rent på meg en skikkelig ond nakke. Jeg har ikke hatt helt kontakt med verden siden, men det begynner å bedre seg nå. Nå er jeg litt i form og sitter og har overoppsyn med fattern der han strever rundt med matlaging og andre viktige gjøremål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar