onsdag 9. juni 2010

Parkeringsplassen vår...

I år som tidligere år er det noen som finner at det er flott utsikt fra parkeringsplassen vår. Det nye i år er som dere ser at vi har fått egen container for glass. Jeg tok kontakt med RenoVest og fikk høre at det var kommunens ønske at det ble plassert ut en container i hver ende av "Dronningruta", og da syntes de det var greit, RenoVest altså, å sette den på plassen vår. vi ble enige om at dette var ei grei ordning, og den blir tatt bort til høsten, så får vi se da om den dukker opp til neste år. Den franske bobilturisten derimot har jeg ikke hatt kontakt med, kanskje like greit ettersom jeg ikke er særlig i Fransk. Men når jeg tenker på det har jeg jo ifon med translatør,,, kanskje en annen gang...

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner godt jeg at bobilføreren trodde det var parkeringsplass der siden det står en søppeldunk der, men vi kan jo ordne oss med privat parkering-skilt å sette opp. Jeg kan ordne det jeg hvis vi vil ha det.

    SvarSlett